javascript - Bootstrap form helper phone input converter is not working -


my example follows

<!doctype html> <html> <head>  <link href="css/bootstrap.min.css" rel="stylesheet" media="screen"> <link href="css/bootstrap-form-helpers.min.css" rel="stylesheet" media="screen">  </head> <body>   <h1>hello, world!</h1>  <script src="js/jquery-1.10.2.min.js"></script> <script src="js/bootstrap.min.js"></script> <script src="js/bootstrap-formhelpers.min.js"></script>  <form class="example form-inline"> <p>simple example formatting phone number in input text</p> <input type="text" class="form-control bfh-phone" data-format="+1 (ddd) ddd-dddd"> </form> </body> </html> 

and read bootstrap form helper phone wont work information not sufficient

help me.


Comments

Popular posts from this blog

javascript - AngularJS custom datepicker directive -

javascript - jQuery date picker - Disable dates after the selection from the first date picker -